Pilates edzés bejelentkezés

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”off|desktop” admin_label=”Header” _builder_version=”3.22.3″ background_color=”#fbfcfd” custom_padding=”0||0||false|false” custom_padding_tablet=”170px||50px|” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”3.25″ custom_padding=”50px||3px||false|” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.9.4″ _module_preset=”default” header_2_font=”|600|||||||” global_colors_info=”{}”]

Pilates termi edzés

A MotiBro szuper rendszerét használjuk az adminisztráció során.
Kérjük, hogy mindig JELENTKEZZ BE az órákra, és vásárolj előre ÓRAJEGYET vagy BÉRLETET, melyet szépkártyával (OTP, K&H) is fizethetsz!

Szépkártyás fizetésedet kérjük előre jelezd a  szilvia@mozogjmor.hu  email címen.

[/et_pb_text][et_pb_code _builder_version=”4.11.3″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”4.9.4″ _module_preset=”default” header_2_font=”|600|||||||” global_colors_info=”{}”]

A pilates

Az edzés lényege a kontrollált mozgássorozatok és a légzéskoordináció optimális összehangolása, miközben a torna a test egész izomzatát tonizálja, beleértve a test ún. „erőközpontjában” lévő belső izmokat is, amelyek létezését egyébként észre sem vesszük, így azokat akaratlagosan nem is mozgatjuk.

A mozdulatsorok erőközpontból történő tudatos irányításához, szükség van az említett izmok aktiválására, méghozzá oly módon, hogy a köldökünket laposítjuk el, mintha egy fűző lenne rajtunk. Ha ezt a pozíciót sikerül hosszabb időn keresztül megtartani, akkor tulajdonképpen elsajátítottuk a módszer alapját. Természetesen az első néhány edzésen nagy koncentrációt igényel a helyes légzés, és a belső izmok aktiválása. Fontos, hogy ez ne szegje kedvünket, mert ha egyszer ráérzünk, a többi gyakorlat már egyszerűvé válik.

Pilates gyakorlatokkal képesek leszünk megfelelő légzéstechnika alkalmazása közben, tudatosan, elkülönítve irányítani az erőközpont izmait, melyek edzésével kiváló testtartás és egyensúlykészség érhető el. A torna különösen a gerincbántalmakkal küzdőknek rendkívül hasznos, és heti 2-szer 1 óra edzéssel már optimális eredményeket érhetünk el.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”off|desktop” prev_background_color=”#fbfcfd” admin_label=”Footer” _builder_version=”4.9.4″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(38,45,63,0.8)” background_color_gradient_end=”#262d3f” background_color_gradient_direction=”135deg” background_color_gradient_overlays_image=”on” background_image=”https://fittkontroll.hu/wp-content/uploads/2019/03/personal-trainer-08.jpg” custom_padding=”14vw||10vw||false|false” custom_padding_tablet=”170px||50px|” top_divider_style=”arrow” top_divider_height=”10vw” top_divider_flip=”vertical” top_divider_height_tablet=”80px” top_divider_height_phone=”80px” top_divider_height_last_edited=”off|desktop” bottom_divider_color=”#ffffff” bottom_divider_height=”200px” bottom_divider_repeat=”2x” bottom_divider_arrangement=”above_content” global_colors_info=”{}” top_divider_height__hover_enabled=”on” top_divider_height__hover=”12vw”][/et_pb_section]

Scroll to Top